Thursday, May 14, 2009

Okay..Laporan pendek.

Salam,

Ini adalah laporan pendek dari Huda.

Huda : Ummi, ummi..

Ummi : Ape nyer..

Huda : Semalam kan hujan lebat kan?

Ummi : ye lah..kan kilat sabung menyabung semalam.

Huda : Ah ahh..Sejuk semlam kan Ummi.

Ummi : yelah..sampai budak mana tah tidur kerekot jer..

Huda : he he ..tapi kan Ummi kat sekolah dahsyat!

Ummi : Apa yang dahsyatnyer..

Huda : Khemah kita orang..

Ummi : Hah! kenapa dengan khemah Aulad? kena terbang dek angin ke?

Huda : Tak tak..bukan kena terbang ngan angin?

Ummi : Habis tu? Bumbung dia runtuh ke?

Huda : Tak..tak..

Ummi : Habis tu? kena timpa pokok ke?

Huda : tak.. tak..

Ummi : Dah tuu????

Huda : Dia TERSELIUH!!

Ummi : Siapa yang TERSELIUH? UMMU LATIPAH KE?

Huda : Tak..KHEMAH TU YANG TERSELIUH...

Ummi : KAH..KAH..KAH..( ni angkara siapa ni..BIBIKKKKK!!)

5 comments:

Tijah said...

misti susah nak urut blk khemah tu kan? hahhaa

tasikmerah said...

huda tu umor berapa kak?

ashley said...

Tijah,
aku pun sian kat Khemah tu..jenuh lak bibik Aini ngurutkan nyer..

TM,
he he he nak masuk enam...anak murid kakpah!

Nizam.Ariff said...

Selamat Hari Guru.



Terseliuh tu betul. Maknanya, khemah tu bukan tercabut atau runtuh tapi terpulas, betul tak? Aku agak je...

ashley said...

Nizam,
terima kasih...uuuuuuu terharu!!
(esok berapa kuntum bunga rumput yang aku akan terima niiiii...OH!..)

aku pun tak sure. selalunya aku hantar Huda kat tepi jalan jer..dia kedek kedek le masuk kawasan tadika dia...tak nampak lak khemah terpulas ke atau tidak...
mungkin ye le tu..