Tuesday, May 19, 2009

Sayang anakku sayang..

Salam,
biarpun sambutan hari guru pada hari Jumaat 15/05/2009 di Aulad Perdana berlangsung secara serba sederhana namun ia memberi erti yang cukup besar kepada kami guru guru..
Anak anak yang disayangi, biarpun kamu semua masih kecil namun kamu tetap cuba menggembirakan hati kami para gurumu ini..

Hati ini cukup tersentuh bila mana anak anak ini bersungguh sungguh membawa juadah untuk dikongsi bersama..terima kasih tidak terhingga kepada ibubapa yang memahami anak anakmu..


Sekecil mana pun hadiah yang diberi ianya akan tersemat dalam kenangan..
......cikgu sayang kamu....
Jadilah insan yang berguna anak anakku...



12 comments:

Lynn said...

Marilah singgah ke blog saye untuk koleksi si comel anda.. :)

ashley said...

terima kasih....

Nizam.Ariff said...

Jeles nyer aku kat bebudak tu.

Aku nih boleh lagi dikira anak-anak akak tak?

*wink*

hehehe

Nizam.Ariff said...
This comment has been removed by the author.
kakpah said...

uishh cake tu... setahun kau tak payah makan kek dah.

ashley said...

kakpah,
aku try to avoid makan kek..
kut nak makan pun rasa rasa gitu ajer..

bayangkan anak ada 9..anak murid lagi..
kalau tiap tiap bulan aku jamah kek..
bila nak turun KG aku ni!!

biorle anak murid yang pulun makan.aku tangkap gambor jer..

isssshhhh cayer ker?
ha ha ha..
niat kena ada!!

DrSam said...

memang minggu ni sekolah anak-anak menyambut hari guru, jadi kita ibubapapun teruja sama sibuk menyiapkan hadiah kepada guru. Seronok pula tengok guru-guru dapat hadiah nih :)

ashley said...

cerita pasal beli hadiah, saya diminta oleh anak yang masih tadika itu untuk membeli 8 hadiah..ha ha ha..Ni tengah bulan ler..kalau dapat gaji tak mnengapa..jadi saya belikan 10 tapi hanya 2 hadiah setiap anak.pandai pandailah mereka memilih cikgu mana yang mereka ingin beri..

ashley said...

Nizam,
aiseh...mana komen aku kat hang.terlepas le pulok..

takdak masalah hang nak jadi anak..
anak murid!

kut ada niat nak jadi anak menantu..LUPAKANAJER!!

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

lawa lawa hadiah no?..

aku tahun ni tak dapat apa...ha ha ha, haih.

bukan meminta, kan. Cuma sesekali terasa gak..

kak ina kl said...

salam cik pah..seronok kan bila anak-anak kecil bagi hadiah walaupun cuma sebatang pen..selamat hari guru.

ashley said...

oikgooden,
hang suruh anak hang balut sebatang pen..pastu..bagi kat hang..

Kak ina..
cam musykil pulak kak Ina pangge saya cik pah? Macam tersilap jer..