Saturday, May 30, 2009

Aku nak gi BerCOTI weekend ni..

Salam,
Aku nak sesiap ni.
Bercuti weekend ni jer. 3 hari dua malam jer.
Weekdays minggu depan hidup macam biasa.
Ngan anak anak..Ulang alik antar gi tempat rujukan kat Library ker..

4 comments:

Nizam.Ariff said...

Selamat bercoti....

4 'so' bersaudara... said...

Selamat..
hari ni besday kakak...
mak ngah tak nak bagi ape ke?

Selamat bercuti

kakpah said...

nak gi UK ke. Ulu kelang keh..keh..

ashley said...

Nizam, 4 sedara dan kakpah,
he he he..aku dah sampai kat tempat rehat aku yang pertama..

tengah rehat rehat sesambil anak anak dok sebok siasat keliling kelalang..

adui..lengoh gak belakang aku ni.
al maklumler..berkelai ngan mawaddah kat dalam kereta..

Nizam,
adik ipor ko kenduri bila?

4 sedara,
nanti minta kat abah jer lahhhhh...tapi kalau nak cencalok ngan belacan sebagai hadiah boleh gak..

Kakpah,
saya nak naik eye on malaysia kuttt..UK boleh tunggu saya bila bila!!