Monday, July 26, 2010

Tangan yang membelah lebih baik dari tangan yang mencekau!

Salam,
Mentang mentang la tengah musim kan?
.
.
.
.
.
.
.
aku tau..korang dah letih tengok..MUAK lagi tu...
tapi buat macam mana.......ini untuk anak anak aku.
Kan RAMAIIIIIIIIIIIIIII!!

sekian

8 comments:

Nizam.Ariff said...

Kak, sendawa durian ada bau tempoyak tak?
hahaha

tasekM said...

terlioq sungguh la haih....




.

ashley said...

Nizam,
kalau sendawa tu dalam lift yang sesak lagi best kan?

TM,
ko puasa ganti dah habis ke belum?
hahaha...

DrSinga said...

hilang 'feel' makan durian bila letak dalam pinggan...

ashley said...

Dr Singa,
kena letak sebab nak hidangkan dan makan secara berjemaah..kalau tidak tangan yang membelah itu tak merasa pulak nak mencekau!

kakpah said...

rumah baru nampak...

aku makan durian kat rumah sedara kat melaka. dia tak bagi basuh tangan lepas makan durian tu. dia suruh lap je.
.
.
aku buat2 nak guna bilik air. basuh tangan kat tandas.

apehal pulak tak boleh basuh tangan.
ada kena mengena ke nak bagi durian tu tawaq..

ashley said...

kakpah,
first time aku dengar tuh...
sungguh mengarut!

ashley said...

psstt..sayang kat orang yang tolong belahkan durian itu!!
thank you my dear..hehe..
bertungkus lumus!