Thursday, July 29, 2010

Pulut kuning dan kari telur..

Salam,

Malam tadi aku masak kari telur. Rebus telur 7 biji buat kari. Tak berapa nak laku sebab masing masing kenyang makan MURTABAK.

Okay..tak paaa..

Pagi tadi sebelum datang sekolah, aku rendam beras pulut ngan kunyit. Cita cita nak buat pulut kuning. Boleh makan ngan kari telur yang tak lak malam tadi. Aku pun dah hangatkan kari teur tu pagi ni. Kasi pekat..kaw kaw...

Siap jer mengukus pulut kuning...
eh eh...MINAT pulak korang makan KARI TELUR semalam, ek?!


sekian.

4 comments:

Tijah said...

semlm aku kari ikan kak. belen kuah pekat tu pagi ni aku recycle masok telo jugak. sedappp kannnn?

ashley said...

jah,
wahhhh..recycle tuh!
jimat..
sedap? memang laaa..jangan sakit perut sudah.

kakpah said...

orang tua macam aku takleh makan pulut. bdan lomah-lomah.
tapi aku tak makan pulut pun badan lomah gak.
er.. tak makan, lomah
makan, lomah

baik aku tibai je lah.

ada lagi tak!!!!!!

ashley said...

kakpah,
pulut ada....kuah pun ada..telur dah habis