Friday, July 30, 2010

Dedikasi..

Salam,

Cerita di petang Rabu.
Jalan jalan di pasar malam.
Seksyen 4, Bandar Baru Bangi.

"Kak, kuih apa ni kak?"
( kakak itu sebenarnya kelihatan muda...tapi saja aku perasan LEBIH MUDA)
" Apam balik"
" Apam balik??"
( aku tanya dia balik...macam tak percaya..)
" Apam balik mini"
" Oooooo"
" Isi apa tu"
" Sekaya ada, coklat ada, strawberry ada"
" Berapa harga?"
" Tiga singgit"
" Bagi 3. Inti lenlain. Nak rasa semua"
( sambil aku beri senyuman manis walaupun 'kak' tu buat deekkkkkk jerr..Sungguh tak mesra ALAM kepada customer)

Balik.
Aku rasa.
...OOHHHH TIDAKKKK!!
Sungguhlahtakbestitusekayawerenaijo!PAHIT!

MUJUR BELI MURTABAK yang sedap ini..
tetiba...

aku teringat TM!..
Hmmm buka puasa ngan murtabak kah dia?
.
.
hahahaha
dedicate to her!

sekian

3 comments:

Tijah said...

sekaya hijauuu? haaaa. misti dah ekspayet tu kak.

tasekM said...

sayangggggggg la kat hang kak.

betui ka pahit....? aku dh telan ayaq lioq dah nih...





.

ashley said...

Jah,
warna macam menawan. Tapi tak sedap. Aku rasa dia boh perasa pandan. TERLEBIH. tu yang pahit.

TM,
apasai aku teringat ke kamu jerrr..
ishh..
lama dah tak pergi Melaka kut!Semenjak dua menjak anak aku terpelanting ke Sabah!