Sunday, July 11, 2010

Ash..

Salam,

Gambar gambar di bawah ni aku google jer..
Tak...tak...aku tak sampai lagi ke Iceland sana tu.
Kalau adik ipor ku MUNGKIN dah laaaaa...
Ish nu...kalau ASH yang ini sampai sana jumpa ngan ASH ASH yang membuak buak tu macamana le gamaknya, ek?

Rasaya aku tinggal salam je la..
Cuba korang teka apa nama gunung yang meletup itu hari..
AMACAM sejarah ngan geography....
ADA MANTOP?


Eyjafjallajokull Glacier - cuba sebut nengok!
Confirm berbelit lidah...hahahha
ay-yah-fyah'-plah-yer-kuh-duhl......
Learn VIKING LANGUAGE man.....
p/s....beritaadalahsangatbasiokay!

sekian

7 comments:

lupekanje said...

subhanallah...
gambar2 tu menarik..kejadian Allah yg Maha Hebat tuh.

ashley said...

Lupekanje,
Memang dahsyat kan?...Dalam kemusnahan pun, tetap cantik kejadian Allah ini.

Wan Sharif said...

kalau ASH yang ini sampai sana jumpa ngan ASH ASH yang membuak buak tu macamana le gamaknya, ek?..
terus jadi geng.. ha ha.. cruel laugh

ashley said...

wan sharif,
dapat idea sambung cerpen..kena tukar watak perempuan hodoh menjadi a man with a hooked nose and cruel laugh...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

gambaq lawa kak weii....

ashley said...

cikgooden,
gambarq gambarq aku CULIK sambaq dari wak google!!
air asia tak buat penerbangan tambang moghah pi ICELAND....
buat genaaaa. kalau tidak boleh tumpang sekaki pi klik klik ke sana..

DrSinga said...

'kul dul' je aku sebut la...