Wednesday, February 04, 2009

Tetiba jer aku rasa nak nyanyi..

Salam,

Tetibanya aku rasa nak nyanyi..Entah kenapa..
Mungkin sebab nak hilangkan perasaan geram aku kut.
Tak de lah. Buat ape aku nak geram..KAN KAN KAN!!

jom NYANYI..SESAMA!


'Lompat si katak lompat..LOMPAT!,
LOMPAT lah tinggi tinggi..TINGGI TINGGI,
Cepat lah tipu cepat..
Kita telan satu negeri..!

(hei hei..awang deh lapehh..( eh apasal masuk pulok senikata ni..)

Lompat si katak lompat..MOH LOMPAT!,
LOMPAT lah dekat sini..DEKAT SINI!
Cepatlah ajib cepat..
Kita pergi temberang lagi..

Lompat si katak lompat..LOMPAT!
Lompat la cepat cepat..CEPAT CEPAT!
Tipulah deme lagi..
Satu negeri dapat kat kami.. ' (ye ke??? belum tahu lagi ye)


(APA APA PUN IANYA MENAMPAKKAN SESUATU PADA AKU.
ISLAM SESATUNYA CARA HIDUP TERUNGGUL..
LELAIN TU...TUNGGUL TEMPAT KATAK REHAT!!)

...........................................................................................................................................................
DUHAI PERAK NEGERIKU
SALAM SEJAHTERA KUHARAPKAN BUATMU...

7 comments:

lukmanw@gmail.com said...

“Saya amat yakin dengan kepimpinan SYARIKAT NALIDA ini yang mempunyai iltizam dan idealisme yang kuat untuk memperjuangkan hak-hak dan kepentingan pekerja yang terdiri dari pelbagai kaum di negara ini. Saya yakin SYARIKAT NALIDA ini akan tetap menjunjung dan menghormati hak-hak yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan khususnya dalam Undang-undang Buruh dan keprihatinan dalam tanggungjawab korporat sosial.

“Saya percaya SYARIKAT NALIDA dan bersekutunya mampu untuk menjadi sebuah syarikat yang lebih baik demi kepentingan pekerja seluruhnya.”
Hari ini PEKERJA ini menyatakan bahawa keputusannya menyertai SYARIKAT ONMU semula adalah kerana ingin melihat SYARIKAT ONMU menjadi sebuah syarikat yang kukuh dan stabil; walaupun dalam kegawatan ekonomi global sekarang ini.

“Maka saya dengan perasaan penuh kesedaran dan tanggungjawab kembali semula menyertai SYARIKAT ONMU mulai hari ini,” katanya di ibu kota petang ini.

lukmanw

Nizam.Ariff said...

Selagi namanya Manusia...
Usahkan sepeha, sekilas tumit pun dah kecur air liurnya...nafsu-nafsi...sumpah syaitan yang direjam dan ketuanya, si Iblis dari dulu lagi...apa kita lupa?

Itu sebab kenapa aku tak suka politikus. Semua orang boleh cakap. Tuhan sahaja yang tahu kekuatan hati dan iman. Baru letak RM1.80 dah tanggal kopiah, tanggal serban (retorik je)...

ashley said...

Lukman,
Boleh melabur syarikat sayarikat ni?
...anyway ...aku orang dapur..mana ku tahu bisnes bisnes ni...

sambung nyanyi boleh..??
one little two little three BIGGY FROGGY..la la la..

Nizam,
akak tengah nyanyi la..

Muhajirah said...

nak join nyanyi!

lompat si katak lompat,
lompat lah tinggi lagi,
nanti jatuh teloncat,
sbb ada Yang Lebih Tinggi.

ashley said...

Muhajirah,
Ayah mak orang mana?
perak gak ke?
.....he he he lama tak dengar komen?
si ano buat apa? belajo rajin rajin...tau.

Muhajirah said...

ayah kedah. ummi johor.

ada je ni. prefer reading silently =) but couldt stop myself from dropping a few lines here bila this issue is brought up.

ano ada ni. dok pulun buat hw. asyik2 bawak blk folio. folio kh la itu la ini la. kak dia jgk la yg nk kena tlg buat. hehe

blog restrict bkn sbb ade bf tau. saje privatise tak nak open sgt. mai la email nk invite. tapi, takde pape pun.. jrg2 update.blog hanya persinggahan lagi best! =)

ashley said...

Muhajirah,
hidasaif67@yahoo.com
lebih kurang macam address hanya persinggahan. ha ha ha dah tuo. maleh nak create lain lain.Nanti lupo pulak.