Saturday, February 07, 2009

Esok birthday kakak..

Salam,
Esok birthday kak Aisyah..
Hmmm..ape mende nak buat ye?

Tak yah buat ape... He he....
Umminya malas.

Dah 18 tahun dah kakak ni..
Takkan nak beli kek jer..boring aaaa..
asyik asyik makan kek...asyik asyik makan kek..

Buat lah roti sardin ke, tosai ke, capati ke sambut birthday kan?

ha ha ha..

Eh..apa gelak gelak..Alaaaa apa nak heran..Itu makanan atuk nenek dia tau!
Jangan tak tahu. Aisyah's great grandmother datang dari India..merantau ke Malaysia.
Korang jangan nak ngate ngate tak tentu pasal..

Aisyah BIBI adalah nama ibu kepada bapa mertua aku. Dia datang dari India. Berkahwin pula dengan seorang Indonesia yang berketurunan Mandeling...
Hj Ibrahim adalah nama ayah kepada bapa mertua aku. Berketurunan Mandeling.

So suami aku yang hensem cam SHAH RUKH KHAN tu ( ha ha ha)..adalah berdarah campuran India, Mandeling ditambah dengan Kelantan dan Perak dari sebelah ibunya.

waaahh..dah buka salasilah dah ni!! he he he.

sekian

7 comments:

Nizam.Ariff said...

aku syorkan belikan dia kereta sebiji, jadi dia tak alasan nak tumpang kereta jantan lain...dia dah 18thn kan, amacam?

kakpah said...

hang bagi penampa jepun sikit kat si nizam tu sebab dok samakan dengan budak pompuan yang kehulu kehiliaq ngan jantan. jaga kau nizam, aku tonyoh mulut kau ngan cili api..

4 'so' bersaudara... said...

Ecah..epi besday... semoga terus mendapat hidayah, rahmah dan mawaddah dari Ilahi... AMIN

ashley said...

Nizam,
kalau beli kat dia kereta pun lesen tak da!

Kak pah,
Sabark kak Pah... Saya ambik kata kata Nizam sebagai peringtan. Kita pun memang kena hati hati dengan anak dara kita ni..

Tapi kalau Nizam nak kena dengan kak Pah, itu bukan saya suruh tau..
he he he

4 bersaudara,
Terima kasih..InsyaAllah.semoga kak Aisyah lebih matang menghadapi dunia hari ini.

Muhajirah said...

happy belated kak cah! ;)
ALlah bless..
Ameen.

ashley said...

Muhajirah,
Tq for your doa'
I'll tell her your wish..

I have visited your blog and I think I'm gonna visit it frequently in future, InsyaAllah..

ashley said...
This comment has been removed by the author.