Monday, March 07, 2011

Permanent Underarm Hair Removal Treatment

Assalam,

Aku terpandang iklan.
Iklan kat blog budak TAS.

RM 39.80 instead of 199 for Permanent Underairm Hair Removal Treatment.
by Body Secrets

Kikikikikiki..
Aku ketawa.
Hai...sapa la tergamak nak mencabut bulu ketiak orang tu?
.
.
Kikikikikiki...
.
.
.
Dan siapakah pula yang sanggup bagi ketiaknya pada seseorang yang tidak dikenali untuk..
.
.
.
bahasa berlapik..
di 'TREAT' kan dan di 'LAWA' kan?

.
.
.
Padan la sekarang ni banyak IKLAN tunjuk ketiak.
Sebab ketiak pun dah lawa!
hahahahahaha
.
.
.
Siapa terpesona tengok ketiak?
Angkat tangan..
.
.
.
oooopppppssssss....

p/s...
apa kategori nak boh entry ni?
SENI?
ya...aku rasa seni..
SENI dan KECANTIKAN

sekian

6 comments:

tasekM said...

dan aku pulak tgk iklan tu kt blog ko. br kejap nih... he he.

aku ok je nk bg ketiak.
ko nk tolong cabut kak...?

kikiki...

:p




.

AZANI said...

salam hidayatun
salam tas

bagus juga bukak spa...

ashley said...

Tas,
ko upah sejuta, aku boleh fikir fikirkan..
aku SUB kat TIJAH!

Azani,
go ahead..make your day!

Aku said...

Jom kita 'tag' ketiak masing-masing nak tak?

Mulakan dengan Ashley -> Tasek ->...

Aku lepas Tijah dgn Kakpah la.. women first!

Aku said...

Chop!... ketiak tu aurat pompuan. yang pompuan tag gambar bulu ketiak yg dah tercabut... kah kah kah...

ashley said...

Aku,
ko memang!!