Wednesday, March 02, 2011

Keletihan..

Assalam,

Beg sekolah dijadikan teman tidurnya.
Topi terpelanting.
Air liur meleleh.
Mata seperti ayahandanya juga...( hehehe ) tidur pesen nampak mata putih!
.
.
.
Anakku keletihan.
.
.
.
Hari ni assignment yang cikgu dia beri adalah menulis huruf 'j'. sebelum tu kena baca dulu perkataan dari huruf 'j'.
Kerjanya telah disudahkan.
Siap.
Sudah semakin cantik tulisannya.
Kalau huruf 'a' tempohari terkangkang kangkang..tapi kini huruf'j' sudah agak tersusun.
Bukan itu sahaja dia telah menulis perkataan 'jelly', 'jet','jem','jeep' dan 'jump rope' juga.
Aku rasa dia menghafal perkataan itu sampai terlena..
.
.
HAIHHH..
anak jantan ku nan seorang!
.
.
.
Rajin juga engko belajo ye nak..


p/s
maknya macam terharu pulok!!!
hahaahhahaha..
MARAH ANAK YANG LAIN KANG!


sekian

8 comments:

Tijah said...

J for

jah
julia
j lo

hehehee.
tak susah kannn?

ashley said...

Tij,

julia robert ...sebaya aku jer tuh!

AZANI said...

salam hidayatun
sayapun J
Jani
ha ha ha

tekun anak you....

Aku said...

agak-agaknya, apa dia tengah mimpi tu

tasekM said...

j lo...?

jah... jgn la sebut2 nama aku...









lawa karpet ko kak!


.

kucingorengemok said...

teringat zaman dia manjat peti sejuk nak ambik dadih dulu kak... hehe

ashley said...

Wah TAS...
kalau JLo ni trademark dia satu mender jer..
errrr..tak yah sebut lah!
karpet??
masam masam manis tu...segala mender ada atas tu!

Ajani,
bunyi macam AK Jalani pun seakan akan juga.

AKU,
hanya Allah saja yang tahu..

KOG,
takdernyer zaman mana...tahun lepas jerr!! hahahahahah

AZANI said...

salam hidayatun
aku dok bayangkan Taz Lo nyanyi let's get loud...

cecece....

memang ada wak pangil saya Jani...he he he