Tuesday, March 22, 2011

Keputusan Peperiksaan bagi SPM 2010.

Salam,

Tajuk saja nak buat GEMPARK.
.
.
Rabu 23hb March baru result keluar.
Hari ni baru Selasa.
.
.
.
Amacam??
talian sibuk...
Apply masuk U?
Apply masuk maktab?
Apply masuk Kolej?
.
.
.
wah...
SUSPENSE SUSPENSE SUSPENSE..
.
.
sabor je la..
kalau elok, bersegeralah kamu ke tempat mengingati Allah, sujud shukur.
kalau tak elok pun, bersegeralah ke tempat mengingati Allah, sujud taubat.
.
.
Jangan pi bunuh diri sudah.


p/s
kalau nak pi bunuh diri, aku tau satu tempat.
entry akan datang.....


sekian

4 comments:

AZANI said...

salam hidayatun
lagilah bebudak tu seram...hi hi hi

aku pun seram, sampai 3 kali taip komen..ha ha ha

tasekM said...

anak hang ada amik spm ka tahun ni kak...?





.

ashley said...

Azani,
tak dak apa yang nak diseramkan..aku kenal kawan kawan yang pernah gagal lalu berusaha dan bangkit semula..

TAS,
tiap tiap tahun ada jer ambik periksa..tak SPM, PMR, tak PMR, UPSR..maklum lerr anak berkoyan!!
hehehe

makcikkantin said...

Ohhhh spm, dah tak ingat dah...anak anak dah lepas zaman tu semua