Monday, March 28, 2011

Bab bab melompat...

Assalam,

Lompatan ada berbagai jenis dan sebab musabab.
Ada lompat tinggi.
Ada lompat jauh.
Ada lompat kijang.
Ada lompat seronok.
Ada lompat terkejut.
Ada lompat takut.
Ada lompat katak.
Ada lompat getah.
Ada lompat zero point.
.
.
.
.
.
.
.
dan mungkin juga lompatan nak bunuh diri.
( errr..hari tu kata nak tunjuk tempat bunuh diri kan?...kita belum dapat ambil gambar lagi jadi kita hold dulu topik tu )

Budak berudu...errr ... I mean budak berdua kat atas tu melompat sebab saja nak kasi senget benget lagi kusyen sofa tu.
Pak depa GAMAKNYA banyak duit sangat..
Hobi PAK depa GAMAKNYA menukar sofa tiap tiap tahun.
GAMAKNYA LAAAA..
.
.
.
Tapi semalam Pak depa mood baek sebab tu Mak depa pun rasa nak jadi mak KATAK.
Turut melompat lompat..
.
.
.
Sebab apa?
Sebab Pak depa bawa shopping ala ala FREE gitu di PARKSON.

Hensem tak salah seorang budak yang melompat memakai baju BEN TEN barunya?
Shopping guna VOUCHER.
.
.
.
DIULANGI sekali lagi...
.
.
.
GUNA VOUCHER....
.
.
Mak depa ada lagi VOUCHER tu.
Esok lusa nak shopping lagi.
Jom...
ada nak ikut?

sekian

7 comments:

aza ni said...

salam hidayatun
saya suka juga lompat lompat,tapi tak leh tinggi ,berat.

ha ha

tasekM said...

mai sekeping voucher tu...




.

ibundo said...

lompat katak aku paling takut. Orang kata kencing katak boleh buat mata buta. Ye ke..

Nizam.Ariff said...

Banyak melompat bulih kena angin pasang woo...

ASH said...

Azani,
budak budak jer aku suruh melompat.
mak budak ngan pak budak jangan jadi budak budak..

tas,
aku kedekut...
ngeh ngeh ngeh..
melainkan aku bagi ko VOUCHER, ko pula sedekahkah aku note RM50!
fair n square..

kakpah,
katak kencing macamana gamaknya..tak pernah tahu

AKU,
air pasang kat laut?
angin pasang kat mana????
.
.
aku pesen tak faham soklan.

Nizam.Ariff said...

usus turun ke bawah kak...

ASH said...

itu aku panggei buang pasir!
haha