Monday, November 01, 2010

Suka suki Family Day 2010

Salam,

Pada hari Sabtu yang lepas, saya pergi jalan jalan.
Saya jalan jalan bersama keluarga.
Saya bawa kereta.
Dia pun bawa kereta.
Kami bawa dua dua kereta kami.
Ke mana kami pergi dengan keluarga kami?
Cuba teka..
Kami di sini.
Tempat yang ada kolam air panas ini.
Kolam air sejuk pun ada juga.

Ramai ramai kami berkumpul.
Ada orang tarik tali.

Ada anak mekap mekap ayah mereka.


Ada isteri sengih simpul ngan suaminya. hi hi hi..



Ada anak anak loncat tak HINGAT DONIA.



Kami suka suki di sini..


Nanti kami nak datang lagi...
YIPEEEEE...
Walaupun malam itu saya shootttt balik drive sendiri ke Bangi.
Sebab hari AHAD saya ada program sendiri!!
sekian







6 comments:

tasekM said...

macam sg kelah ke mende namanya kat sungkai sana. ke bukan...?



.

ashley said...

OOOOO..pandai ko!!
Jom kita jadi badak berendam..
kui kui kui

Tijah said...

gamba ngan somi tu cam

"heppp!! watch outttt!!!"

hehehe...

ashley said...

hahaha..
ado ado jo ko ni Tijah..

Tijah said...

yo la kak. siap cokak pinggang yg tak tahan tu. kihkihkih

ashley said...

jah,
cokak pinggang tu sebab nak kabor dah turun 10 kg..
hasil diet ikut idea kakpah..
kurangkan pengambilan NASI.
ngeh ngeh ngeh..