Wednesday, November 03, 2010

Banjir di UTARA Semenanjung..

Salam,

Kak Jijah, senior sekolah aku dok hingark dalam FB.

" BENDANG DAH PENUH AYARK. Takkan nak banjir lagi wehh"

Depa habark hujan turun tak berhenti henti semenjak hari Jumaat.
Kut seriyat pun cuma seketika.
Lepas tu hujan balik.
Mencurah curah.
Pastu hari Isnin kelmarin hmmm...apa lagi.
Pakat kena pindah.

Itu cerita kawan kawan yang dok di UTARA tanahayark.

Dengark cerita pekan Changloon pun ayark naik sampai ke lebuhraya.
Aku wonder adik pupu aku yang dok kat pekan Changloon lagu mana keadaan dia.
Tak dak nombog telipon pula nak tanya.

Mak sedagha aku yang empunya rumah tak dok kat situ.
Anak dia yang dok.
Mak sedagha aku dok kat Kelantan.
Kalau adik pupu aku kena banjir, sian laa kat dia.
Hopefully dia okay..

dan hopefully kawan kawan aku yang dok segala makneka cherok kat Peghelih dan Kedah sinun tu semua okay la juga..
TAKE CARE YOU ALL!!

p/s gambar kottersi dari KAK NAB punya FB..Kak nab, sedut 3 keping gambark!! hehe


sekian

No comments: