Monday, November 01, 2010

Program Hari Ahad pula..

Salam,

Pada hari Ahad yang lalu, sewaktu sebahagian anak anakku serta suamiku masih berendam rendaman di sebuah tempat yang terdapat air panas di negeri Perak, aku pula pagi pagi lagi dah ada program bersama anak anak orang lain.
ngeh ngeh ngeh..

Alahai...kenapalah Dewan Anwar Mahmud, UKM bagi papan backdrop LOBANG LOBANG.
Sian kat geng dekor bersama ERIC tau. Mana sempat nak balut.. Tengok dah kureng lewe seket backdrop kami tu. LOBANG sana sini sinun..
Tengok anak anak murid yang berbagai rupa pula. Serius? Selamba? TERLEBIH AKSI?

Korang nak buat persembahan poems kah atau BER OTROMEN kah?
Haiiiiihhhhhhhhhhhhh....
Sampai ke DEWAN ANWAR MAHMUD otromen korang, ek?

Apasal cikgu tu nampak pucat semacam jer.
Sepatutnya tiupkan lah semangat kepada penyampai cerita itu?
Errrrrr APA?!!
Penyampai cerita itu datang LEWAT?
Patutlah cikgu nyer dah pucat pucat...
hahahahahah
Sekarang tibalah giliran penyampai cerita pula yang MEMUCATKAN diri!!
AHAKS!!

HAIIIIIIHHHH...itulah sebahagian cerita di sebalik tabir pada Hari Graduasi di tadika kami!!


sekian

2 comments:

Tijah said...

akhirnya...

keluar jugak sang buaya ni.

ashley said...

'Sang buaya' itu comei kan?