Wednesday, November 10, 2010

Dalam hujan, ribut dan banjir...

Salam,

Biarpun hujan turun mencurah ke bumi..
Biarpun ribut melanda..
Biarpun banjir diharungi..
Namun....
KENDURI TETAP KENDURI..
wahhhhh
.
.
Korang dah terima berapa kad jemputan?
Mentang mentang cuti sekolah dah semakin hampirkan?
.
.
Aku dah terima sekurang kurangnya 4 kad jemputan kahwin.
Anak kawan dan anak jiran.
.
.
Hehehehe..
12/12/2010 ni kenduri anak sulung salah seorang tenaga pengajar di AULAD PERDANA.
Sebulan lagi tu..
Boleh jamin berdebar debar makcik tu nak terimo menantu eiie..
.
.
.
.
ada sesapo nak terimo menantu sulung laeiii?
sajo menanyo..
hehehe
.
.
sekian

12 comments:

KAKTINY said...

minggu depan sepupu kawen kat penang..

bulan depan adik ipar kawen kat muar..

mmg demam kenduri ler.. (yg nk mengadap kenduri ni pon nk demam gaks sebab kena turut kuar belanje.. kehkehkeh)..

ashley said...

keh keh keh..
suwoh pengantin belanjo duit minyak..

Nizam.Ariff said...

Kak, banyak jemputan kahwin tuuu...berapa kali nak kahwin ni?


Hahahaa

ashley said...

Nizam,
ko tanya aku ke atau ko tanya diri ko?
.
.
.
.
aku nak kahwinkan anak 9 kali!
....bukan 9 kali setiap satu.

ashley said...

lenlain kali..

Tijah said...

aku...calon menantu ramai kak. khikihkih

ashley said...

Tijah,
boleh buat program TV tu Jah..

tasekM said...

aku ingat nk menyunat je cuti sekolah nih.... ha ha.



.

ashley said...

TM
wahh..ko dah tukag karier jadi doktor?

Nik Ha said...

sapa bakal dpt menantu tu? ;) bln dpn kenduri best friend kat penang.bak kata kawan musim sejuk=hujan ramai kawin :)

ashley said...

Sapo laieee...cikgu yang ngajor 6 tahun laa..
hujan hujan ni sebab tidur..jangan terlopaih Subuh, sudah..

Nik Ha said...

ooo..dah nak dpt menantu cikgu Ti ya.anak sy baru nak masuk sekolah..he..he..