Friday, November 19, 2010

Singkat

Salam,

Malam selepas letih balik dari rumah mak saudara aku di hari raya Eidul Adha yang pertama.
Mata ngantuk.
Badan of coz la veli tired maaaa..
Semenjak pagi melepak di masjid Taming Jaya, Balakong.
Lepas tu pergi pula masak memasak daging kat sebuah rumah kawan di Bukit Belimbing.
.
.
.
......
dapat message ucapan selamat hari raya Eidul Adha.
.
.
Siapa yang hanto?
Kemer ni tak tahu sebab nombor semua terpadam akibat VIRUS tempohari.
Si pengirim sms idak le pula ngaborkan nama dia.
Maka aku pun kata dan tanya.
"Selamat hari raya juga tapi siapa ni?"
.
.
.
nazrila mck.

Jenoh aku bertanya anak anak.."Siapa kawan dia nama nazrila?"
.
.
Tak der yang mengaku maka aku jawab la kat si pengirim, "TAK KENAL".
.
.
.
Hari ni aku tengok message tu balik.
Kepala otak aku meneka neka..
Hahahahahaha....
.
.
Ni anak murid tuisyen aku... namanya NAZRI.
Lain kali jawab la panjang sikit, Mat weii.

" Saya NAZRI laaaa makcik, yang pernah bertuisyen ngan makcik 18 tahun yang lalu"
.
.
.
idak le engko bertuko jantina!

p/s dan aku tak la terasa begitu VETERAN!! haha

sekian

3 comments:

ibundo said...

kehkehkeh...

Cikgooden said...

hahahaha...mabuk makan daging la tu..


samat ghayo...

tasekM said...

kecit ati dia ko kata tak kenal kak. ha ha.


.