Monday, February 14, 2011

Antara bunga ros ngan singa, sila buat pilihan.

Assalam,

KEKONONNYA hari ni hari cinta cintan..
Sang teruna bagi MUNGER ROS untuk menawan hati si DARA.
.
.
.
.
GUA CAKAP...
.
.
.
UWEKKKKKKKKK!!!
.
.
.
Lugai tekak GUA!
.
.
Lu orang CINTAN CINTAN tu lu mau kahwin ke apa?
Lepas bagi munger, si DARA terharu????
.........tup tup......
kalau kena tinggal dengan 'anak' satu tanpa NIKAH bersaksi dan berwali???
siapa susah???

Si TERUNA,
lu kalau betul betul mau tunjuk JANTAN,
lu jumpa mak bapak laaaaa.
CAKAP KATA mau NIKAH anak POKCIK!
.
.
.
walaupun POKCIK tu macam SINGA mau KOKAK lu!!
hahaha...
baru lu tau LANGIT itu tinggi atau RENDAH!
.
.
.
errr..kalau si DARA tak der bapak?
.
.
.
.
Lu jumpa sama mak si DARA.
.
.
.
.
Btw,
Mak gua dulu ada yang kata GARANG MACAM SINGA!
.
.
.
.
Tapi gua punya hubby pandai. Dia boleh tawan hati SINGA!
.
.
.
Lu punya GILIRAN???
.
.
.
Lu pandai pandai laaaa...




p/s
gua pun ada iras iras MIRIP perangai MAK GUA.
jadi siapa siapa jua di luar sana
gua kasi warning seksiap!


FAKTA :
Singa betina hidup berkumpulan dan mencari makanan.
Singa betina menjaga anak mereka sehingga anaknya pandai mencari makanan sendiri.
Singa jantan ( pemalas) tidak mencari makanannya.
Singa jantan ( yang pemalas itu ) akan makan buruan yang dicari oleh kumpulan singa betina.
Singa jantan hanya mencari makan sewaktu keluar ( dihalau ) dari kumpulannya.
( selalunya singa jantan yang muda )

sekian

8 comments:

ashley said...

Kalau TERUNA kasi sejambak BUNGA ROS, lu ingat dia IKHLAS ke?
.
.
.
.
Lagi banyak mender dia bagi, lagi lu kena hati hati!
.
.
.
Gua PERINGAT saja.

Aku said...

kalau siteruna kasi hati dan cinta???

sanggupkah di dara melepaskannya?

DrSinga said...

gua rasa..
anak gua akan cakap kat kawan2 dia..
mak aku garang macam Singa tau!!
.
.
singa jantan tidur 22 jam sehari!!!

ashley said...

Aku,
mak bapak si dara mau kena tanya dulu laaa..

dr Singa,
pemalas sungguhkan singa jantan itu!!

GPI said...

cuba kaitkan cerita ni dgn realiti.. emm... emm.. erkk!!!

tasekM said...

jom kita karate je singa jantan . pemaleh bebenor.




.

ashley said...

GPI,
kaitkan lah..agak agak pening tak?
haha

ashley said...

TAS,
agak agak berkesan tak KARATE kita ke atas singa jantan yang pemalas itu?