Saturday, January 23, 2010

Apa yang ku jumpa?

Salam,

Petang tadi suami dapat free time. Selepas pukul 3.30 petang, kami jalan jalan dari hotel tempat menginap. Sebelum tu pekena cendol homemade ni dulu. Boleh tahan gak cuma dia pakai ais KETUI jadi ada sikit missing ingredient la. Makcik gerai ni pakai pinggan cukup lawa. Siap lapiknya pun lawa. Almaklum pinggan mangkuk MORAH kan!!! Kami juga merasai laksa makcik ni. So so jer rasana. Tak la UMMMMPPHH sangat.

Kemudian jalan jalan. Kesian taman ni. Penjagaan yang cukup menyedihkan.
Tak dijaga dengan baik.
Tapi aku tetap ambik gambar..
Macam musim luruh pulak sebab daun daun tak BERSAPU!!

Taman LAGENDA yang DITUTUP untuk "Renovation"...katanya
Entah bila nak buka tak tau.
Macam ditutup TERUIHHHH jar!!
.
.
.

okay la..kita terus pergi Dataran Lang
...jap tangkap gambor sat!!
kena la enjoy the view kannn..



Tetiba jer teringat lagu KAKPAH..errrrr...I mean seripah AINI TAU!!
"Terbang sang helang bebas..."




Chuppp chuppp...ada bot lalu.
Cepat tangkap gambar lagi!!
Pastu jalan jalan tengok jeti.
Hmmmm..
Oh Langkawi...
Esok punya agenda?
Rasa nak gi pantai pulak!!
InsyaAllah...
sekian





7 comments:

kakpah said...

weh... seronok jenjalan nampak!!!
kirim correlle dua tiga kotak ble? hehe..

Hamirdin b Ithnin said...

HELANG TU KAT LANGKAWI EH?

ashley said...

Kakpah..
corelle terlupa nak beli!! ha ha

Hamirdin,
Ye..la.Kat mana lagi?

DrSam said...

Hati-hati kalau mandi kat pantai Chenang tu. Banyak kes sengatan obor-obor.

kucingorengemok said...

ish, penat kita letak list makan² kat langkawi... takde gi cekidaut kah? :)

tasekM said...

syok hang noooooo......

:)



.

ashley said...

Dr Sam,
kita tak mandi pantai..kita jalan jalan jerr..lagipun cik abang KURSUS.

KOG,
makan?
no hal la..abang abang teksi dah bagi TIPS!!

tasek,
he he he