Tuesday, October 07, 2008

Upin dan Ipin

Salam,

Tahniah diucapkan pada mereka yang produce rancangan ni. Aku tak tahu kenapa....anak anak kecil di Aulad akan sunyi senyap bila pasang VCD cerita UPIN dan IPIN ni.

Bagi aku, jalan cerita UPIN dan IPIN ni menarik. Mantap.Bersahaja.Sesuai untuk tontonan kanak kanak.

Well..It is a hit!!

Yang bestnya, balik raya pun jadi hit la cerita UPIN dan IPIN ni among my anak sedara. Dari sebesar 17 tahun ( sebab anak sedara aku yang besar sekali umur 17) hinggalah sekecil kecilnya..errrr eh! yang kecil sekali so far anak aku..1 tahun 3 bulan.

Siapa buat ye cerita ni??

Tahun depan kena buat lagi la..tapi yang tak bestnya, aku tak pernah tengok time dekat buka puasa tu..
SIBUK kat DAPUR daaa...

tambah tambah setakat 5 minit jer siarannya.Asyik terlepas lah..
Well..tahniah sekali lagi diucapkan pada tukang buat...

1 comment:

Cikgooden said...

upin dan Ipin....ya. memang best! animasi les Copaque punya production...(ramainya anak hang..bagi la petua skit. he he he)