Friday, June 04, 2010

Subhanallah..

Salam,

Hari ni aku dan suami dapat surat dari Tabung Haji..
Surat jemputan/tawaran untuk menjadi TETAMU ALLAH tahun ini!!

Wahai engkawan BLOGGERSKu..
Doakan aku dipermudahkan segala gala URUSAN yang berkaitan dengannya.

Kegembiraan?? Mula bercampur baur...

Kena settle mender satu satu!

Tolong doakan aku dan keluargaku semuanya...

sekian

16 comments:

DrSam said...

Alhamdulillah syukur...saya doakan semoga segala urusan dipermudahkan.

ashley said...

Drsam...amiiinn..and thank you

cHeRyNa PiReS said...

alhamdulillah...lepas kak pah, giliran akak pulak...tak sabar nak dengar cerita2 lepas nieh...eh, dengar ke? bace...hehehe...

cHeRyNa PiReS said...
This comment has been removed by the author.
GPI SKSV said...

Tahniah...

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Salam Hidayah,

Tahniah! Akhirnya harapan menjadi kenyataan. Semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan urusan hingga ke sana nanti. Tlg doa2kan sama teman2 di sini mudah2an akan juga berpeluang menjejakkan kaki ke sana, insyallah.

kakpah said...

insyaAllah, benda yang baik tu akan dipermudahkan jalannya.

zulaila said...
This comment has been removed by the author.
lukmanw@gmail.com said...

Salam

Jgn lupa ingatkan hubby contact Faisal di sana.

Group kami baru merancang nak pergi umrah beramai-ramai sekali keluarga.

Wsl

Lukman

ashley said...

cheryna, ni suspense sebab banyak mender yang nak kena selesai..

GPI, tu jer? alhamdulillah

Damai, alhamdulillah dan doakan saya kak yati moga moga segalanya beres dan dimudahkan

kakpah,
hopefully begitulah hendaknya

wan Lukman, insyaallah saya akan ingatkan suami saya..terima kasih sebab saya pun dah terlupa pasal faisal di sana

Nizam.Ariff said...

Doakan aku dalam setiap doamu...

ashley said...

Nizam,
insyaAllah..aku akan cuba

Tijah said...

alhamdulillah. tahniah kak. sy ni pun tgh kumpol duit..nak pi umrah.

tasekM said...

semoga dipermudahkan segalanya kak...



.

ashley said...

Tijah and TM,
terima kasih adindaku berdua..

Wan Sharif said...

Salam,
Maaf terlambat kerana kembali ke kampong halaman tengok bonda tersayang..
Saya doakan semuga segala urusan yang disini , disana dan sekembali dari sana dipermudahkan semuanya oleh Allah Azza Wajalla