Tuesday, June 15, 2010

cerita ceriti yang sukar dimengerti

salam,

Ada banyak perkara yang bermain di kepalaku. Begitu juga yang ingin kusampaikan dari hati kecilku.. tapi aku rasa macam tak bermaya dan tak berdaya.
Tak terkeluar sebagaimana selalu.

Letih rasanya bila ada perkara yang ingin kita hamburkan tersekat..

Rasanya aku hanya patut menjerit....


ARRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!
okayyy
dah!

sekian

6 comments:

DrSam said...

nasib baik tak terkejut semua orang di BBB dengan jeritan tersebut :)

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Aku masa study dulu ada gak belajar psikologi. Banyak sungguh benda yg hang dok simpan. Semenjak dua menjak ni..kata kata mu banyak sekali berkias. Simpanlah mana yang patut...luahlah kalau dah tak tertanggung...pastikan dia 100% boleh dipercayai!

Wan Sharif said...

Ha .. bagus juga tu ..release tension...

kakpah said...

aku dulu2 kalau tension pegi kat padang sekolah. jerit puas2. Ko jerit kat sini tak sape yang dengar. pegi la kat taman tasik tu......

ashley said...

Drsam,
hehehehe

Damai,
macam penpaham je kan..

Wan shariff,
tu la pasai...sesekali kena juga

kakpah,
tak dak orang dari jabatan kesihatan kan kat Taman tasik Chempaka...
kang tak pasai pasai aku kena masuk wad psikitrik lak..
hahaha

kucingorengemok said...

dengar sampai kat sungai ramal!