Tuesday, June 15, 2010

Jangan main kucing

Salam,

Kucing comel dua ekor..
Depa usung sana sini.
Belai belai.

Malam tadi sorang dah cungap cungap.
Batuk batuk.
Muntah muntah..

Siapa suruh main kucing?
Ummi dah pesan dah..
Dah tahu alergik!!

HAiiiiiiihhh
abah bok pelari pi klinik.
Kena nebuliser ngan inject lagi.
Doktot pun geleng geleng kepala.
.
.
JANGAN MAIN KUCING ATAU HAMSTER!!
ATAU APA APA YANG SEWAKTU DENGANNYA!!!

walaupun ada bekalan ventolin...

sekian

5 comments:

DrSam said...

saya memang alergik kat kucing...bukan apa sebab selalu cakar sofa, kereta dan barang-barang yang seangkatan dengannya.

kucingorengemok said...

jauhi blog kucingorengemok!

kita pun semput, tapi kita sayang kucing, kadang² kita geram kita cium²... lepas tu batuk tanggung sendirilah :)

Wan Sharif said...

Sayan macam mana pun kalau membahayakan diri kita rasa tak boleh.. (tak mahu perturun hukum hakam) .. kerana tak salah saya kita kena jaga diri /nyawa kita..

tasekM said...

aku kalau pegang kucing dan2 bersin macam nk tercabut hidung. haih...




.

ashley said...

Drsam,
saya suka kucing. suami pun tapi ada dua orang anak yang alergik..
Raudhah and Muhammad so memang tak boleh bela kucing.

KOG,
hahha..setakat menjengok blog dan melelehkan air lior..okay kan?

wan sharif,
betul tu...tapi tak buleh le pi sepak kucing tu cuma jauhkan sahaja

TM,
ko pun alergik gak ka?
hmmmmm