Monday, December 15, 2008

Mentelaah..

Salam,
Selain daripada tertungging tungging melukis, aku jugak tertiarap tiarap mentelaah buku buku cerita dari pengarang favourite aku..
Sidney sheldon's The Besy laid plan!
Buku ni menggambarkan perangai orang orang yang bergiat dalam politik. Cubalah baca..
Selain tu, aku juga baca Jodi Picoult's The Pact! tension gak membacanya..
Kisah tragedi remaja bermasalah bunuh diri. Bunuh diri atau dibunuh..anda bacalah sendiri..
Pastu aku baca Danielle steel..hmm biasalah kisah 3 wanita yang bersahabat lama...
My komen ..so so...lah..
Aku juga baru selesai membaca novel James Patterson's Double Cross..
Hmm..Thriller, Pscyotic..baca sampai pukul 2 pagi..he he..
I am into Sidney Sheldon's now..apa tah tajuknya..
tak dan nak jengok lagi.
So long friends...indulging myself in reading!!

3 comments:

Hamirdin b Ithnin said...

aku baca da vinci code sampai skrg tak habis lagi. bukunya pun dah hilang. camno?

ibundo said...

hehe camno nak abis baco. Asek membelog je kojo...

ASH said...

dr,
tak pe..saya rasa kitab kitab kuning doc kat rumah tu dah selamat dikhatam dah..setakat da vinci code tu tak de mende la..

kak pah,
ngeh ngeh..nasib badan lerrr..