Wednesday, December 22, 2010

Sikuen..

Salam,

Entry sebelum ni aku tepek gambor penkek stroberi dimakan dengan madu lebah.
Entry kali ni pula aku tepek gambor penkek dimakan dengan cekelat sirap!

Alang kan buku dan filem Harry Potter pun ada SIKUEN nya..

1)Harry Potter and the Sorcerer's Stone
2)Harry Potter and the Chamber of Secrets
3)Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
4)Harry Potter and the Goblet of Fire
5)Harry Potter and the Order of Phoenix
6) Harry Potter and the Half-blood prince
7) Harry Potter and the Deathly Hallows

Orang tak jemu jemu menerokam beli buku atau nonton filem HARRY POTTER walaupun tah haper haper ceritanya dah..

sooooooo...
apa salahnya kalau PENKEK aku pun nak ber SIKUEN?
hehehhe
.
.
Hmm lepas ni aku nak buat PENKEK apa pulak ek?
Any suggestion?
.
.
Thanks in advance..
.
.
.
sekian

7 comments:

kucingorengemok said...

penkek sardin

makcikkantin said...

penkek doroyan

ashley said...

KOG,
menarik tu..

makcikkantin,
alaaa...sekarang bukan musim.

DrSam said...

lepas ni acu cuba try buat penkek heri poter plak :)

Aku said...

penkek aiskrim...

ashley said...

DrSam,
bagi resepi lekaih..

Aku,
cam maner tu?

DrSinga said...

penkek free...