Monday, December 06, 2010

The BIG BOYS' TOYS

Salam,

Saja nak tinjau sebab tak pernah sampai lagi..
Apa yang SERONOK sangat orang berpusu pusu datang tengok kannnnnnnn...

Cantik cantik belaka MODEL MODEL KERETA rupanya!!
Errr jap jap...
IYA ke MODEL KERETA yang cantik?
hahahhahahahahhaahahhaha






Pstttt...LIHAT LAH KESUNGGUHAN dan KEGIGIHAN PARA PAPARAZZI!!!



ITU JER..
tak leh komen lebih lebih nanti KAUM ADAM MARAH!!

sekian

11 comments:

tasekM said...

nak kena ada juga anak dara kat sebelah kereta tu kan...?



.

Gurindam Jiwa said...

Ye ke yg kat sebelah kereta tu anak² dara? he he...

Anyway, kalau pakai zoom lens panjang², tak kan dapat ambik kereta² tu.

kakpah said...

mak oi hebatnya.. dah booking satu?

AZANI said...

salam hidayah
agaknya target pasaran pada kaum adam...mungkin kalau target pada kaum hawa, sah model lelaki digunakan...

tapi itulah kaedah pelaris yang digunakan...

zafi said...

ahoooo i want that one!! hahahahah
nice car!! minat ke?

ashley said...

TM,
iya ke anak dara? tak perasan I..
ingat kut SMILING MANEKUIN..
sebab aku tengok lalat dok hurung pun dia tak lariiiii..

GJ,
sungguh kan??..
teropong pi macam mana pun..kalau tak dak FULUS berketoi ketoi, jangan harap!

Aku said...

Itu tangkal pelaris namanya... hahaha

DrSam said...

semalam cuba juga menjengok bawa budak-budak. Cerah lah biji mate...ish...ish...siap ada tarian ala getik-getik gitu kat kereta...show ni patut di label 18sx :)

ashley said...

kakpah,
nak booking apa kakpah wehhh..

azani,
macam macam cara pelaris kan..

zafi,
miker minat yang mana?

AKU,
KOMER MEMANG SEDIA MAKLUM DAH...
sorong bantai, terus ngerohhh..

DrSam,
tidak sesuai untuk TONTONAN UMUM terutama kanak kanak bawah 13 tahun..
menunjukkan MINDA PENGANJUR...
menunjukkan MINDA MASYARAKAT..
menunjukkan MINDA EMPUNYA COMPANY KERETA..

MANEKUIN MANEKUIN tu patut dipakaikan pakaian yang tidak melambakkan daging..

TARIAN?? demer ni nak buat SHOW APA sebenornya?

Ismail Fitry said...

Yang baju belang tu bukan nak ambik gambar kereta, tapi nak zoom gambar awek baju merah tu keh keh khe!!!

ashley said...

ismail,
welkam....entahler?