Monday, December 20, 2010

Akhirnya...

Salam,

Pada suatu hari, aku pergi ke rumah bapa saudaraku di tempat yang berkeramat. Sebaik saja aku melangkah masuk ke dalam rumah, aku pun diajak oleh adik pupuku untuk ke ruang tamu. Dijemputnya aku duduk.

KECEPUISSSHHH!!!

" La awat kusyen rumah ni bengkok dan melandut semacam, Izan?"
" Bukan ka baru lagi ayah hangpa beli?"

" Laaaa...takkan kak ASH tak tau. Rumah ni ada DINOSOUR!!"

" Hahahahhahahhaha.....wei tak patut hang, Izan. Kalau dia dinosour, hang kakak dinosour laaaa...."

Tak patut kan? Mengata darah daging sendiri!!!

(oh ya..DINOSOUR itu sungguh SPORTING, okeh!!! Dia NO HAL PUNYA)

....dinosour atau tidak, hari Sabtu tanggal 18/12/2010 baru baru ini...akhirnya dia ke jinjang pelamin juga....
GLEMER wehhh...
di Dewan Banquet, UPM.

Amacam?
Macam PANGLIMA ja kan?
SENGGEHHHHHHHHH...
SESEorang yang BARU dapat isteri!



Yang kat belakang tu sibuk sibuk jer..
OOOOIII korang bila lagi?



Cucu seorang.
Menantu dah dua.
Anak tiga.
Ini semua waris Pak Su aku.

Korang perasan tak SESEorang itu asek nampak gigi jer?



Hepppi bangaaatt...sehhh...
heheheheh
yang belakang tu nak dapatkan AURA PENGANTEN!

Kepada kedua mempelai, Izul dan Aizah.
Barakallahu lakuma wabaraka alaikuma..
Wajama'a baina kuma fil khair..

ampun maap diminta ya Izul..
dari kekanda ASH
hehehe

sekian

2 comments:

Aku said...

Ya, akhirnya....

ashley said...

Aku,
sangat sangat aku menyayangi mereka semua!!