Wednesday, August 04, 2010

Biskut kepala lutut zirafah..

Salam,

Selain dari mencicahnya dengan kopi pekat panas panas, apakah kegunaan yang boleh diserasikan dengan biskut kepala lutut zirafah ini? Buat base cheese kek?
Okeh tak????

smile...

sekian

18 comments:

Wan Sharif said...

Di ganu kami panggil roti bata (short fro bantal).. kita godam dengan susu ...

Gurindam Jiwa said...

Kepala apa?

kucingorengemok said...

ok ok sokong... hancurkan n tambah choc chip sikit ke, jadik jadik

ashley said...

wan sharif,
godam ngan susu?? wahhh

kOG,
boleh ajer.

ashley said...

GJ,
biskurt kepala lutut..tak tau ka??
ish ish ish..
ingat kut tau

DrSinga said...

base tiramisu pun bole....

Tijah said...

boleh buat goreng ayam kot? bread crumb?

Nizam.Ariff said...

Boleh buat rumah... cukup keras tu..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

salam kak....maaf tak dapat ajak jumpa....(banyak hal serabut..)...maaf ya..

tasekM said...

aku suka sgt tu kak. cicah dgn kopi o.

den, bukan hang sebaya kak ash ka...? awat hang panggei dia kak... :)




.

Gurindam Jiwa said...

Nampak macam roti...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

tasek:...aku muda lagi..


baya baya hang rasanya...

ashley said...

drsinga..
tiramasu tu nak buat nyer macam mana?

tijah,
bagus laaa idea tu...nanti kalau jumpa lagi biskut ni boleh try!

Nizam,
ni biskut kegemaran kamu kan?

cikgooden,
no hal....tak der masalah.lain hi jumpa lagi.

TM,
senang bela kau macam ni...jamu biskut keraih jer..hahaha
cikgooden tu muda lebih kurang dua tiga tahun dari aku.

cikgooden,
mengaku jer laa ko tu dah 40!
hahhaa!
LIFE BEGINS at FORTY

tasekM said...

den,
aku adalah sgt jauh dari angka 40 tu ye... hehehe...



.

lukmanw@gmail.com said...

Aha

Ada org tapau bawa balik Biskut Kepala Lutut dari Batu Kurau! Tak pergi melawat bekas rumah lama ke?

ashley said...

lukman,
ha ha
tak tapau biskut pala lutut..
tapau derian, moktan, langsat, manggis, pulasan jerrr

ashley said...

rumah lama???
tak pernah dok Batu Kuro..
ayah dulu mengajar kat SDK Batu Kuro..1975-1980an.
dia berulang alik dari Semanggol.

snobbishdude said...

orang Nessembilan panggil 'biskut balak'