Monday, August 04, 2008

macam anak sulong jer..

Semalam aku pergi makan sorang sorang kat Billion.

Sekali aku nampak seorang pasangan suami isteri bawak anak dalam kereta sorong.Apa yang menarik ialah kereta sorong tu ada kipas pakai bateri dokberpusing pusing..kasi angin pada baby tu..walaupun dalam billion of coz la berhawa dingin..Baby tu tidur..

Waktu maknya pergi order makanan, ayahnya dok belek belek anaknya..

Hmmm..from my observation..macam anak sulung jer layaknya lagak si ayah..(tekaan aku la..)
Sebabnya dalam kereta sorong tu bekal macam macam termasuk flask air panas, susu untuk bancuhan, beg napkin etc...ayah tu pulak jaga habis habisan si anak..he he he...kalau orang utara cakap..dok pedor habis anak seorang..(macam husband aku DOLU DOLU.. time time anak sorang.....bila dah berderet ni..payah cerita la)

Ayah ibu ni memang gitu la..Kalau anak sorang dua jaga bagai nak ghak..tapi kalau dah berderet deret...eh eh....
pakat pas around tak menang nak jaga...

.............hmmmmm anak aku dah nangis....




No comments: