Wednesday, June 22, 2011

Cek Mek Molek vs Encik Monyet

Assalam,

Tadi masa aku balik sekolah aku pasang radio.
Sinar FM.
Muhammad dan seorang anak murid aku memang penumpang tetap.
.
.
.
Demer dua sama sama dengor lagu kat bawah ni.







Muhammad kemain lagi gelak ngekek ngekek dengor.
Dia pun suka bebenor nyanyi.
Dia melalak lalak sampai masuk dalam kedai.

Cuma...
.
.
.
.
.
.
.
dia ubah LIRIK!!



SENYUM LA SENYUM LA AHAI ENCIK MONYET
SENYUM LA SENYUM LA AHAI ENCIK MONYET
SENYUM LA SENYUM LA AHAI ENCIK MONYET







Aku tak ngajor yer...


sekian

4 comments:

kucingorengemok said...

kakakaaa, asal dia bahagia le kak... abang cemata hitam versi adik cemata hitam

ashley said...

KOG,
.
.
.
tengok cemata jer ada gaya gaya MDK.
.
.
.
tang lagu...NANGES MDK!

ashley said...

Aik???
mana bideo aku yang aku dah lekat kat atas..
kena BANNED kah?
.
.
.
gelappp jer tu.

ashley said...

ker sebab budak tu pakai cemata hitam. langsung tak nampak?
hmmmmm