Thursday, June 23, 2011

Anak anak adalah penawar..

Assalam,

Hari ini terasa sangat penat.
Walaupun tak der le aktiviti lasak yang dilakukan di tadika.
Cuma tetiba hati rasa sayu..
Mungkin...
hmmm mungkin disebabkan berita berita angin yang tidak tentu kesahihannya yang aku terima di tadika tadi.
Hmmmm..
apa khabar agaknya si anak kecil itu? ( adik kepada arwah Aishah Suffian Afendi )
Hmmmmm.....

Dan terasa pula aku nak meletakkan sebahagian gambar gambar yang diambil pada sambutan Hari Guru 2011.
.
.
.
Entah kenapa....



Ameer,
kiranya rindu menambat rasa kan kutatap gambar ini
teringat akan suaramu yang nyaring memanggil
" CIKGU! CIKGU! CIKGU! CIKGU!"
berulang ulang kali...
haiiiiiiiiihhhh...
PONING PALA DEN!
hehe



Izani,
wajah ayu lembut..
moga sopan santun berbudi
membaluti wajah dan akhlakmu
pabila dewasa kelak nanti



Aqmar,
biar jeritan dan tangisan yang memulai pengajianmu di sini
namun
aku doakan agar senyuman dan ceria mengakhiri langkahmu
dari sini


Izzati,
kan kuingati senyum, tawa dan kerianganmu
yang menghiasai
hari hari bersama kalian

Ariff,
Aku mendoakan dan mengharapkan suatu hari nanti
ke ARIFF an mu kan jelas tampak dipersada dunia..



Abid,
.
.
.
tetiba cikgu rasa kelu lidah untuk berkata kata tentang ABID!
hehehehe



Afiff,
.
.
Moga segala peningkatan pengajian di sini terus dimantapkan lagi sehingga akhir hayat



Nurin, Nayli dan Sakinah..

Cikgu sayang kamu semua!!!


eh...
TETIBA jer cikgu rasa nak TEGHOYAK!!
.
.
.

p/s
cikgu dapat surat TH lagi hari ni.
2 July cikgu kena pergi cucuk masa waktu petang.
2 July juga cikgu kena bawa kamu semua yang nak pergi TAMAN BURUNG masa paginya...
Harap harap cikgu tak terpeleot....INSYAALLAH.

sekian

2 comments:

ibundo said...

bila hang hantar sms tadi aku tak teragak pun yang kita nak gi taman burung 2 hb tu. Puas aku mikir.. apasal 2 hb ni macam ada benda nak buat. tapi apakedia.... hahaha.. barulah terjawab.
kalau terkejar2 sangat hang tak payah pegi taman brg pun tak per kot. yang 3 lagi ada. Kalau hang rasa terkejar2 la....

ashley said...

Muhammad nak pergi..
kesian lak kat dia nak pergi ngan kawan kawan
.
.
.
lagipun aku nak ambik gambar budak budak!