Friday, April 29, 2011

What bidio?

Assalam,

Aku memang ketinggalan..
Aku tak kuasa nak tengok TV, baca paper ke apa ker..
Aku lebih suka study buku aku.
Buku "NOTA KURSUS HAJI"
.
.
.
Lebih baik aku tumpukan perhatian aku pasai bab bab nak ke Mekah ni.
.
.
.
Ya la.. aku tau...kena ambik tahu juga pasai negara.

Tapi..
Apekejadahnya sampai masuk dalam siaran berita.

BIDIO tak tahu sumber asal usul..siapa punyer kerojer!!
Yang nengok bukan orang tua tua jer..
ANAK MURID AKU 5 tahun pun ternganger.

UDAH TAK DE BERITA LAIN KER???
Naik nyampah dah aku...
.
.
.
10 tahun asyik asyik berita si anu, si dia, si demer...
Berkitar tentang perlakuan si anu, si dia, si demer...
.
.
.
Komer tahu apa yang aku rasa?
Sebagai rakyat biasa yang hina dina ni?
.
.
.
Aku rasa nak sepak jer muka muka komer.
Tak kira le siapa..
.
.
.
SEMUA TURUN !!!
Bior aku yang NAIK...
.
.
.
.
.
wakakkakakakaka...
.
.
.
naik minyak...

sekian

9 comments:

DrSam said...

tengok bidio bujang lapok lagi best...

p/s: nak muntah hijau pun dah tak ada isi perut lagi dengor dan lihat isu bidio ni.

tasekM said...

ko dh tgk full version?

satu je kesimpulan aku.
tak best langsung deme projek.

kakaka...





kena hambat tak aku komen gini...?



.

ASH said...

Drsam,
kalau orang puan muntah, lain makna..

Tas,
aku tak dapat tengok FULL VERSION..
jenuh cari nih...
memang aku DASAR tak terer mencari!!
.
.
.
.
yang aku dapat..yang kibar kibar tu jer...
hahahaha
apemender meng kibar kibar pulok kan??!!!

tasekM said...

aku pun tak tgk yg full version tapi yg hampir2. mula2 3 minit. lepas tu deme sambung 4 minit lagi. lepas tu deme sambung lagi 4 minit. hah. dah banyak minit juga tu kan...?

tak payah tgk pun tak pe la kak.
bangang je la semua tu..



.

ASH said...

Tas,
macam tu bukan full version..macam kena edit tuh!

aza ni said...

Assalam bakal hajjah hidayatun

nak full version ...masing masing rasenya dah malam tadi...versi halalan.sendiri punya, ori.

Cikgooden said...

aku ari tak jumpa jumpa..kat mana.

wei tasek...habaq la...katmana nak cari...semua ersion hang tgk?...

beh tak?

ASH said...

Azani,
betul..
halalan toyibban..
lagi bagus kan?

cikgooden,
aku google..terjumpa kat satu blog..
letih baca komen komen kat blog tuh.
tapi aku pun tak tau sapa punya blog..


.....
aku rasa lepas ni, po-r-no movie mungkin akan jadi lumrah pula!
ishhhhh.....

Nizam.Ariff said...

Maka..... makar pun berleluasa di akhir zaman...

Maka fitnah dajjal pun bergerak dari baat ke timur dengan begitu cepat...


Maka, benarlah segala yang diceritakan untuk akhir zaman nanti...



..........

tak bes tengok... tak ada close up... tak ada feel...