Friday, April 22, 2011

Kalaulah...

Assalamualaikum,

Kalau ada video ni seumpama begini kat Malaysia, bagus juga..
Mungkin O-A-S-I-S punya siaran boleh tolong buat?
Boleh??

6 comments:

tasekM said...

rasa nk bg penerajang tgk muka setan tu kan...?




.

AZANI said...

As Salam Hudayatun
Janji dia ketika diusir dari syurga.

kakpah said...

takut aku tengok muka setan tu. kalau betul2 nampak?..

Aku said...

Dah ada iklan nak screen test ke belum?

Aku nak satu watak.

Watak setan tu macam masuk je dgn aku... hahahaa



.

Aku said...

Setan yang kuat makan tu....

ashley said...

TAS,
kita rejam ramai ramai!!

Azani,
Jenis kotakan janji juga dia ni kan???
kita pula yang suka mungkir pasai apa...

kakpah,
pun begitu ramai yang muka ala ala begini....haha

AKU,
ish ish ish..bab bab SYORU ni memang tak tolak..