Sunday, March 21, 2010

Practice makes perfect..

Salam..
.
.
Buat sesuatu perkara musti kena minat..hatta nak mengambil gambar sekalipun..
Kena ada alat..
Kena pandai guna..
Kena praktis dan gilap skill..


.......masih tak puas hati!!
Kena praktis dan praktis dan praktis lagi.
sekian





16 comments:

Nizam.Ariff said...

Mak aaaaiiiii.....
Itu batu ke biji delima merkah?
Menyala-nyala macam api...

kakpah said...

haha.. kita ni dapat penyakit sama ke..

ashley said...

Nizam,
kristal bebola apiii.....zzzttssss..!!ha ha

kakpah,
mabuk yang sama...ha ha

Tijah said...

pergh. ni yg tatahan ni. nak beli kemera baru gak la pasnih

ashley said...

Jah,
ko pun nak ikut mabuk mabuk sekali ke jah???

lupekanje said...

mabuk amek gamba pun ado kan..

its almost perfect..... keep on practicing..

*abih la pasni, smua jurugambar propesional tk leh carik makan dah.

DrSinga said...

pakai kamera apa tu tokey???
catik sehhh....

tasekM said...

guna kamera mahai kot ni no....

:)




.

ashley said...

acik,
jurugambar PRO tak pandang sangat kami yang kocik kocik nihh..depa golak jaa..

dr singa,
dslr

TM,
sengih sengih...tunjuk tabung buluh kosong!!

Gurindam Jiwa said...

Waah, unfriend terus ye...

yuyee cap limau said...

kak...lawaaaaaaaaaaaaaaa..hehe nnti ambik byk2 upload lam blog..eh kak kmra jnis ape??canon ke??masti mahal nie..hehe..thniah ade hobi baru.

ashley said...

GJ,
??? what..

yuyee,
tak der laaa...beli yang kodi jer.

DrSam said...

teknik dan komposisi subjek/objek tu dah jadi dah tu... keep it up madam!

ashley said...

Drsam..
'MADAM'???
amvoooiiii..sejak bila nih?!!
dah terikut ikut jugak ek??
tsk tsk tsk..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

ingatkan tak puas hati nak tambah sorang lagi...

:)

ashley said...

apa yang satu lagi?