Thursday, March 04, 2010

AHAKS...tak boleh blah sungguh..

Salam,
okay okay...aku tahu..
Ape ke hal nya buat werena PING PING gelap gelemad kat background ni..
Siap LOVE LOVE FOREVER lagiiiii...
ha ha ha

Sebenarnya aku nak taruh gambar KLCC untuk header.
Nak cari background yang sesuai..

Aku tengok sendiri pun macam pening lalat..
ha ha ha

Korang jangan menanah pulak

Amacam gambar KLCC tu lawa ke lawak?

....tak sempat nak belek lelain punya background.
nanti kalau ada masa aku buat lain la..

jangan pening!

sekian

11 comments:

zafi said...

lawa laaa
sis my survey tu pic saiznya besar. if gune wireless tenet lambat .. kene gune tim etak peak ... hope sis leh isi balik later on eh.. minta tolong pomote2 sekali :D

ashley said...

zafi,
okayy..i'll try one more time.

Tijah said...

ok la ni kak. ade lef-lef lagi kan cam iklan nugget udang kfc. hikhik

tasekM said...

jgn tukaq kakkkk... aku suka. hehehe...



.

AZANI said...

salam hidayatun
im like it
cantik
menawan
tertarik
fantastik

DrSinga said...

salam hidayatun...
(hehehe...)
tantik!!!!
nampak kurang brutal..
:)

ashley said...

Jah, gambor KLCC tu aku tangkap..yang lef lef tu udang yang ditangkap dalam laut google

ashley said...

TM,
ko suke ek?..ooo aku bior le dulu tapi mata aku pinar jugak nengok lep lep niii ha ha

azani,
ko memang semua tertarik menarikk...ha ha

dr singa?
wahhh dah bubuh title youuu
err sejak bila panggei aku hidayatun nih?

kakpah said...

wow.. pink pink lagi.. nampak girlish..

DrSam said...

gambar header tu memang nampak dramatik. Seolah KLCC menggapai awan.

ashley said...

kakpah,
tukar imej jap dari semua blue.

drsam,
awan yang tak kesampaian dek tangan..
kira suka lah ek?