Wednesday, May 02, 2012

Biar apa pun berlaku..

Assalamualaikum,

Apa khabar kalian semua?
Sihat?
Dah makan ke belum?

Belum?

Apasal belum makan lagi?
Breakfast? dah???? belum jugak?
hmmmm



You all ni la..
Asek skip breakfast jer..

Dah...
meh ke tadika.
Kita buat breakfast!!

cekidaut!


Takkan buat lempeng pancake pun you all nak kan resepi..
ISh ish..
malu kat bebudak tedika

apa pun kut kut le nak buat
meh catit resepi ni.

250 gram tepung ( ekceli ko agak agak je laa..dalam dua cawan gitu )
telur dua biji...( basuh dulu, jangan lupa ))
600 ml susu....( nak lempeng melayu, ko buat le ngan santan cair )
garam agak agak secubit dua gitew..

KOCAK KOCAK KOCAK...okay
boleh masak dah..





Amacam lempeng kak cik??




MELAMBUNG KUTTTT!!
hahaha


jom taruh pisang ngan tabur gula..
perghhhhhhh..
wa cakap luu
errr..lupa lak baca doa makan



Makan kena sama sama..baru syok rebut rebut!


pastu pakat pakat lambungkan diri!


p/s biarlah demer sembang pasal gaji minimun swasta RM900...kami buat kerja kami jerr..

sekian


3 comments:

Encik H said...

lama tak makan lempeng cicah sambal tumis..lagi2 sejak arwah mak meninggal..

kat kuantan ni ada kedai jual lempeng kelapa..tak sedap..sambal pun tak sedap..

err..tak sesedap macam arwah mak masak..:)

Aku said...

sikit lagi lempeng tu boleh dijual dengan harga RM2.50 sekeping... hahaha

ASH said...

mr H,
kena rajin buat sendiri..

AKU,
..
...
...
jual jual..