Friday, September 03, 2010

Tanpa tajuk khusus..

Salam,

Dalam bulan Ramadhan ni, ramai yang kehilangan sanak saudara. Samada saudara yang dekat ataupun saudara yang jauh. Takziah diucapkan..semoga roh mereka yang sudah pergi itu sejahtera serta kita sedekahkah kepada mereka dengan surah Al Fatihah.
.
.
Hari raya dah dekat ni...kita janganlah terburu buru nak balik sehingga terlupa keselamatan di jalan raya pula.
Ingatlah kepada mereka yang tersayang yang menunggu di kampung sana.
.
.
Okay...sesiapa yang nak balik kampung tu, hati hati di jalan raya!
.
.
Kita dah CUTIIIIII!..
uhuhu..walaupun begitu kita sepertimana biasa tetap balik kampung selepas solat raya nanti!
hehe..
saja nak bagitau..

....IPOH-SEMANGGOL-SUNGAI PETANI!!

sekian

wassalam

4 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

selamat bercuti...

salam aidil fitri....hati2 di jalanraya...

maaf zahir batin.

tasekM said...

sama la kak. aku hr raya pertama gak balik kampung.

selamat hari raya kak.
maaf zahir batin.



.

ashley said...

Cikgoodeen,
baru nampak tulisan? selamat meneruskan ibadah puasa dua tiga hari lagi ni..dan selamat hari raya!

TM,
heheh..kita lumba nak?
Mesti tak ramai orang kat jalanraya!...Acah jerr..Selamat Hari raya!

c.lia said...

ash, aku raya kat sibu lg tahun ni huhuhu...