Monday, September 06, 2010

Iklan

Salam,

Korang sempat tengok ke Iklan hari raya TV3 yang ala ala Krimas Santa Claus tu?
Tah haper haper kan?
.
.
Siapa punya idea terlebih seronok tu?
Aku agak orang yang buat tu mesti tak faham erti Eidil Fitri.
.
.
Dengar kata pengarahnya Non Muslim.
Satu hal la..
Tak faham!
Yang lenlain? Buta perut ke apa?
.
.
Kontroversi sungguh. Mujur ramai yang bersuara.
Kan dah kena pancung iklan tu!

sekian

5 comments:

Tijah said...

a'ahh. padan muka dah kena tarik blk. kan dah rugi...

tasekM said...

dari kes aluminati juara lagu tu hari... aku rasa mcm ada yg tak kena je tbtige nih...



.

Nizam.Ariff said...

Alaaa.. aku tak sempat nak tengok...

Tapi dari citer kawan2, memang iklan tu bahlol.

TV3 ada bendera tak? Kalau ada meh aku nak terbalikkan dan bakar depan Sri Pentas sambil balimg najis manusia... haha

ashley said...

Tij,
kekonon nak buat semuanya dalam satu la..eidul fitri, krismas, buddha,hindu pastu hari kebangsaan sekali 1 MALAYSIA..ish ish ish..ambik mudah sangat!!

TM,
aku rasa TBtiger dah CONFIRMED TBtigersuku

Nizam,
....berkobarrr..

AZANI said...

salam hidayatun....
kalau search yputube iklan raya 2010....rasanya boleh jumpa.....

saya akn komen bila dah tengok....tak tahulah darah naik ke tak...