Sunday, April 11, 2010

Suka suka ajar..

Salam,

Pada suatu hari, saya dan atuk saya pergi ke Temasya sukan.
Saya masuk acara tarik tali.
Atuk saya begitu bersemangat.
Dia turunkan ilmu tarik tali pada saya.

Macam macam atuk saya ajar saya.

" Ko musti kuda kudakan kaki ko" kata atuk.
" Ko musti beratkan badan ke belakang " kata atuk lagi.

Saya rasa sungguh bertuah kerana ada atuk.
Seorang pakcik pun memberi harapan yang tinggi.
Dia pun bagi air power pada saya supaya saya boleh tarik kuat kuat.

Atuk tanya lagi, " Ko paham tak apa aku kata"
Saya kata, " OKAYYYYY...no hal la atukkkk"


.
.
.
tapiiii..pasukan saya TETAP NAIB JUARA!!

wakakakakaka..

"takperrr..." kata ATUK

SEMANGAT musti ADA!
.
.
sekian



12 comments:

kakpah said...

itu atuk dalam gambar tangan suda redi tapi tali tara tarik juga...

DrSinga said...

atok pasang kuda2 untuk sukan lain tu....
:)

Tijah said...

fuyoooo. lama giler kunci umah ni kak. ni misti kamera punye pasal nih kannn?

Nizam.Ariff said...

mbak ayu wes mangan segho ka?

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Fulamak! Ada gaya hero palem cowboy arr..atuk tu. Bebaik tuk.. takut slip disk jer!

ashley said...

kakpah,
menjeling kang atuk itu pada mu...

drsinga,
ko bebaik..tu bini dia yang nombor wahid bagi komen..ha ha ha ha

Tijah,
aku tengah mengayat cari idea laa..
bagi orang rindu rinduan sikit..

Nizam,
ye aku ayuuu sesangat! ha ha ha ha

Damai,
sihat lagi tuuu....jangan memandai laa..

DrSinga said...

kahkahkah...
apasal komen2 aku selalu kantol kat sini....
kahkahkah...

ashley said...

drsinga,
belasah jerr..kantoi kemudian kira..

tasekM said...

bertuah punya kak ash... hubby kak pah rupanya...



.

ashley said...

TM, he he he he

AZANI said...

salam puan hidayatun
ingatkan kamu yang tarik tali....

fireflies said...

so cute....