Tuesday, April 20, 2010

Dah Jamadilawal ye kengkawan..

Salam,

Muharam, Safar, Rabiulawal, Rabiulakhir, Jamadil awal, Jamadilakhir, Rejab, Syaaban, Ramadhan, Zulkaedah, Zulhijjah..

Tup tup dah awal Jamadilawal ni...wei...posa sapa tak ganti lagi??
CEPATTTT!!
Takkan nak tunggu SYAABAN!!

Okay...harap dah mula cover okay..
Jangan dok kira nak pi kenduri kahwin jaa..
Kenduri memang tak habis habis..
Asai hujung minggu je ada anak orang ni kahwin. Orang sana kahwin..
Ada sambut cucu, ada cukur rambut, ada gathering, ada reunion..
Eh..berapa banyak punya majlis daaaa...

Makan tak berhenti henti....

AIHHHHH.
.
.
.
tapi aku nak buat tayangan pasai makan dan masakan gak la.
wakakaka...sila layannnnnn
Perapan ayam untuk dibakar...
Rajin sikit sebab untuk lauk buka posa.
Ni bila dah siap dibakar..he he..

Air epal berlaici..habuan hilangkan dahaga..


Satu jag.... kut kut nak menambah!!



Aku makan tak banyak..
seketul jer..
smile..
sekian





4 comments:

anjang said...

betul la cepatnya masa berlalu

kucingorengemok said...

berapa ramai yang puasa kat rumah tu, air sampai satu jag, hehe...

tasekM said...

mentang2 dia dh ganti, hang berletiaq kak no.... hehehe..

aku ada 8 hr. sehari pun blom berganti nih... alahai..


.

ashley said...

anjang,
pejam celik pejam celik dah kena tukar langsir baru...wakakkaka

KOG,
yang tak puasa lebih lagi dari yang puasa..ha ha

TM,
laaaa ishhh aku berletiag ka?
ha ha ha