Wednesday, May 04, 2011

Merajuk..

Assalam,

Orang tuo kalau merajuk jangan le buat macam perangai budak budak...
Kalau budak budak merajuk, usahkan makan, pakai seluor baju pun tak nyempat.
Alih alih dah tertidur bawah kerusi meja makan!!
.
.
.
.
Cer kalau orang tuo merajuk buat perangai cam gini!!
.
.
.
.
HAHAHA...
lariiiiii...
TAK TERGAMAK orang nak pujuk.

sekian

10 comments:

DrSam said...

alahai kesiannya...apa yang dimerajukkan tu sampai tertidur bawah meja.

tasekM said...

merajuk ngapenya tu kak..?



.

kucingorengemok said...

cer try buat gitu kak... hahaha, molek benor!!

ashley said...

drSam,
entah ler...saya tengah masak masa ni. gaduh ngan kakaknya.

Tas,
mulanyer elok jer kat dalam bilik air, mandi ngan kakaknya..
pastu aku dengor hingor hingor..
aku tak kisah le..
biaser le memang perangai anak aku ni ader jer cengkihnyer..
bila aku udah abeh masak, aku tanya mana adik sebab dia jer takder kat ruang tamu...???
kakaknya kata " tuuuuuuu bawah kerusi...dah tidor!!"
bertuah kakak kakaknya pun...
SUKA MENGUSIK!!

KOG,
aku kalau merajuk rasa nak bawak diri ke LONDON!!
hahahaha

AZANI said...

saya reversible adiabatic, saya majuk , wife pujuk, wife majuk saya pujuk....

Aku said...

cer bayangkan aku majuk macam tu: sorok bawah meja berbogel....


eh, sanggup ke nak bayangkan..?

ashley said...

azani,
yo laaa...pesen loving kapel gitu!

Aku,
bab bab nak kena rotan ni memang kamu suker bebenor..

Gurindam Jiwa said...

Kesian...

DrSam said...

wishing a supermom like you a happy and wonderful mother's day!

ashley said...

GJ,
memang..

Drsam,
thank you very much..
may your mom and your wife are happy too..