Monday, May 09, 2011

Maryam pulakkkk dah...

Assalam,

"Sila cetak surat tawaran.
Gambar berukuran passport 8 keping...
Sijil kelahiran..
Kad pengenalan...
Slip gaji.."
.
.
.
.
.
and so forth and so on...
.
.
Yuran???
RM 625 pada hari pendaftaran.
.
.
.
.
.
.
MUJUR tak sepuluh ribu ke apa ke kan...
haha...kusss semangat.

Maka bermulalah semula lembaran baru buat si budak MARYAM.
Dia tak perlu terima tawaran MATRIKULASI setelah mendapat tawaran UITM.
.
.
.
.
Kita tak payah pergi Londang, MELAKA lagiiiiiiii....yeaaaahhh.
.
.
.
KITA PERGI BUKIT MERTAJAM pula!!!


p/s
1) Kota Kinabalu
2) Bukit Mertajam
3) Labu

.......tinggal lagi enam.


sekian

9 comments:

ashley said...

pada kawan kawan blogger, aku memang tak menang tangan empat lima hari ni...macam macam kerja nak kena buat...sorryyy tak menziarah blog

kakpah said...

tahniah buat maryam. tahniah buat emak dan ayah maryam...

aku bulan tujuh nak pegi sabah. laki aku ada seminar kat unibersiti anak hang tu. nak kirim ker...

Aku said...

Kak, kos logistik tinggi tu... dah merata-rata...

Tak boleh dikumpulkan setempat je ke?

Kat Ireland, contohnya.... hahaha

ashley said...

kakpah, dia cuti 4 bulan laa time tu..minggu depan 14hb dia balik laa..september start semula class..hihi thanks. Btw..sepupu saya ada kat kota kinabalu tu..tak ler risau bebenor.

Aku,
Biase la wehhh...kalau ko sponsor pegi ireland tu boleh juga..

tasekM said...

pandai2 anak hang kak no...

bagus.
bagus.

:)




.

ashley said...

Tas,
biase biaser ajer..Alhamdulillah.

Gurindam Jiwa said...

Tahniah, tahniah...

AZANI said...

Alhamdulillah, dan tahiah,


saya kagum dengan hidayatun sekeluarga..

ashley said...

GJ,
terima kasih..alhamdulillah syukur dengan nikmat dan kurnianNya

Azani,
thank you...kami biasa biasa ajer..