Sunday, July 03, 2011

Sabtu saya sesungguhnya sangat sibuk..

Assalam,

Sabtu yang lalu, saya rasa sungguh sesak dan sangat sibuk.
Semasa orang lain lari lari sama sama, saya sesama mereka santai sibuk di suatu 'sarang'!
hehehe
.
.
.
Sebelum sempat sampai sana, saya snap satu foto..
Lari anakku lari...



Saya snap sini juga..




Wah..sayang ayah dan ibu yang pergi sama sama.

Sssssshhh...si Soffwan sudah senyap dan sunyi...
hehe... kita belum lagi sampai 'sarang' yang sepatutnya!



Yipeee yipeee...sudah sampai sini.



.............siap sedia semua!!



Sungguh seronok nampak gayanya.



Senyum senyum la sikit sayang...



Sayu rasa melihat si gagah terkurung..


Tidak seperti si dia ini



Suka sungguh dengan si cantik manis




Seri wajah silauan mata!!


ooopppsssss..tak sangka sama warna ngan si pokcik spek itam




saya suka! saya suka! sama sama suka...



shhhh...concentrate sama itu SHOW!!



WOWOWOWOWO!!!
SUNGGUH SMART SANG HELANG GAGAH!

selesai sudah...
mari kita pulangggg!


sekian


2 comments:

Gurindam Jiwa said...

Kejap boleh komen, kejap tak boleh komen. Gambar kaple tu jeles lah tengok, heh he... Ada tak situ White-Bellied Sea Eagle?

ASH said...

I guess so...ada! tapi terkurung