Tuesday, August 14, 2012

ADEHHH...

Assalamualaikum,

Aku baca entry kakpah yang ini.
Aku gelak...

kikikikikiki


Aku sekeluarga ni masih tersadai di Bangi.

Baju anak anak?
Sepasang sorang dah dibeli..
( baju raya merangkap baju yang sesuai dengan tema kenduri kahwin adik)

Ada anak yang merengek nak kasut baru....TAPIIII..
Seorang pun tak dibelikan  lagi.
Kuih? Biskut raya?

Ada satu jenis jer yang aku tempah dari kawan sekolah.
Dulu dulu rajin juga buat.
Tahun ni rasanya tak buat satu biji pun.

AKU MALAS!

Tahun lepas pun sama tapi sibuk dengan persiapan ke Mekah.
Tahun ni?
hehehehe..

Kuih tunjuk tunjuk pun tak beli..
Kalau ada orang datang rumah, aku nak jamu apa ek?
Kalau nak datang rumah, kena la beritahu awal awal...
Aku buat mee udang ke, char keu tiaw ke, bihun sup ke..

Pastu tu aku jamu kerepek dan kacang...hahaha.
Kuih raya orang cuit cuit jer...
Tu yang aku dah malas nak tempah atau beli ataupun buat sendiri.

Anak anak dara ada ramai kat rumah tu dok buat apa???

.
.
.
Hmmmmmmmmmmmmm....



p/s
hangpa mai tengok sendiri la depa buat apa!


sekian




No comments: