Wednesday, May 26, 2010

Bila kita tak menulis..

Salam,

Bila lama tak menulis, ramai yang tanya..kenapa blog tak UPDATE?
Bila dok menulis tak putus putus, ada pula yag cakap...amboiiiii macam macam cerita nu..

Hei..

Memang kan?

Macam kita pakai baju la..

KALAU PAKAI PURDAH tutup segala...PUN ORANG MENGATA!
KALAU PAKAI BIKINI..LAGI LAH ORANG MENGATA!

.....tak senang dengan blog aku, jangan baca.
BANYAK lagi BAHAN BACAAN yang LAIN!!!


sekian

8 comments:

tasekM said...

blog mulia hang ni pun ada yg dok kata...? tak tau la blog aku pulak lagu mana... jenuh kena umpat kot no....

biaq pi la kak...


.

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

O..o.. jgn marah marah ma..
Biaq pi depa nak mengata apa pun. Selagi jadi org lagu tu la no...
Buat baik org dengki, buat jahat lagi depa kutuk. Istighfar banyak2..jom kita sejukkan badan pi Cameron Highlands jumaat ni!

DrSinga said...

ko letak gambor je lah banyak2...
kira still update..
tapi tak berkata-kata...

kakpah said...

aik.. ada yang bersuara ka.
Buat pekak je dan buat bisu je..
macam dinding..

lupekanje said...

aiikk...apsal memarah nih...
Blog acik besawang tuh..tpi tadek yg kisahhhpun...hehe...

org ngata tu sbb org sayanggg dan rindu kooot..

Tijah said...

hai kakkkk.

ala jgn la mewajokkk. nanti kite singgah bawak jagung eh?

err...jagung lagik?

aritu nak singgah dah lambat. nak balik sbn...report duty. kihkihkih

Wan Sharif said...

Salam,
Cerita Lokman AlHakim, anaknya dan keldai, mungkin boleh jadi panduan..
Wahatever you do, you can not please all..
perbetul niat.. seikhlas mungkin..
InsyaAllah semuanya akan jadi Alhamdulillah

ashley said...

uikk..
ramai la pulak tolong komen..
heheheh..
melepaskan GERAM jer..
thank you TM,
DAMAI,
Docsinga,
kakpah,
lupekanje,
Tijah..ooi tijah..ko saja tak nak bagi aku JAGUNG..gigi aku ada lagi TIJAH..kakpah ye laa..gigi dia dah lerai!!hahahaahahaha
and
tak lupa TEMAN baru Wab Sharif??

smilee..