Friday, December 28, 2012

Mana kita tahu..

Assalamualaikum,

Sambil aku menaip ni...lagu yang terpasang kat youtube ialah RAPUH- by OPICK.
Entah kenapa lagu ini aku ulang ulang dengar..
Sayu rasanya hati.
Aku dengar berkali kali dari kelamrin, semalam dan hari ini.
Setiap kali dengar rasa hati sebak.
.
.
.
Hmmmm..
Kepala otak melayang.
macam macam di fikiran.
Memikir perkara lama.
Memikirkan nasib diri di masa akan datang.
Juga memikirkan nasib anak anak yang akan diamanahkan pada aku untuk dititiskan ilmu.
Adeh..
.
.
.
Anak anak sekarang tak sama macam anak anak dulu.
Hmmmm...

Cikgu VETERAN macam aku ni pun dilanda 'butterfly in the stomach' setiap kali sekolah nak dibuka.
.
.
.
Minta minta la tak da budak kencing berak dalam kelas masa first day!
Kalau yang melolong meronta tu dah macam alah bisa tegal biasa...
kah kah kah.


Okay, bakal anak anak muridku serta juga anak anak aku  kat rumah sekelian,
masa untuk bersuka suki mandi manda cuti cuti seMalaysia sudah habis ye.





 amboihhhhh.......bang aji ooooiiii!!


 ingatkan budak budak jer yang tak HENGAT dunia...haha
 de Rhu, Kuantan 15/12/2012






okayyyyyyyy....
Sekarang ini adalah masa siri baru selamat KEMBALI ke SEKOLAH pulak ye...

HARAP MAKLUM


sekian
.
.


No comments: