Monday, September 10, 2012

pok pek pok pek..

Assalamualaikum,

Letih aaa..
.
.
.
pok pek pok pek
.
.
.
masa pergi dan balik rumah orang, tolong jangan bicara pasal rumah orang, langsir orang, sofa orang, dapur orang, kereta orang, kuih orang, BOLEH TAK?
.
.
.
letih aaaa...

.
.
.
pok pek pok pek

tak habis habis!

ZIARAH BUKAN DISURUH TINJAU ISI KANDUNGAN RUMAH ORANG!

Ziarah ialah kunjungan bertanya khabar, memenuhi undangan dan mejalinkan silaturahim sesama MANUSIA!
Bukan disuruh buat tinjauan dan laporan hal hal dalam rumahtangga orang.


...harap maklum!

p/s sangat MUAK.


sekian

5 comments:

ASH said...

tetiber jer keluar entry gini..kan?
hehe

cHeRyNa PiReS said...

apa salahnya. Boleh je. Memang kalo menziarah tu sepatutnya utk tujuan kebaikan. Bkn nak bzbody

Nizam.Ariff said...

dah tak ada topik nak sembang kut.. tu yg cerita rumah si A kat rumah si B dan cerita rumah si A+B di rumah si C....

Lady Windsor said...

setuju..tolong jangan compare-compare kan rumah A dan B kan..

ASH said...

Tu la pasal..
.
.
.
Nizam, takkan curtain nak kena tukar tiap tahun..

LW, no need la kan kan?..